2.12.2017. Paljon tapahtumaa

Tänään kirjoitan useamman päivän, koska kaikki paikat, joissa vierailen ovat pysyneet samana.

25.11. Minulla oli näyttö. Tänä päivänä oli kansainvälinen väkivallanvastainen päivä, ja meillä oli workshoppeja täällä, joista yksi oli minun pisteeni. 

Vedin itsepuolustusta myös näytössä, koska olen sitä jo jonkun verran ohjannut täällä. Minun mielestäni se meni todella hyvin, ja kaikki sujui loistavasti. Numeroani en vielä tiedä. Sen saan tietää vasta Suomessa.

29.11. Tällöin oli minun syntymäpäiväni. Se alkoi siitä, että aamulla heti kaikki onnittelivat minua. Iltapäivällä ruokailun jälkeen minulle laulettiin synttärilaulu seitsemällä eri kielellä. Ihan hyvään paikkaan siis päädyin. Yhteishenki on edelleen täällä todella hyvä, ja uskaltaa kaikenlaista humorististakin heittää.
Illalla lähdin taas Terraan 17.30, jossa sielläkin jotenkin kaikki olivat saaneet tietää syntymäpäivästäni, ja minulle laulettiin vielä portugaliksi siellä.

Illalla Terran jälkeen oli illallinen, jonka jälkeen meninkin huoneeseeni ja pelailin hetken. Minun yllätyksekseni oveeni koputettiin, ja heti kun avasin oven, siellä takana oli joka ikinen EVs, ja he lauloivat minulle vielä kerran ja heillä oli minulle iso suklaakakku.

2.12. Tänään olenkin jo matkalla Portoon, ja täällä olisi tarkotus vielä kierrellä ympäriinsä. Meitä lähti tänään kolme, mutta neljä muuta ovat jo Portossa. Me emme vielä tiedä mitä teemme, mutta päivä tulre olemaan varmasti hauska.

Minä olen täällä enään tasan viikon, ja sitten palaan Suomeen. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

18.10.2017 Alkaa olemaan kaikki selvää.

31.10.2017 palavereja ja lepoa

3.11.2017 vanhainkoti